Kraków

LSRG Kraków Airport - charakterystyka GCBAPr 20/110+250

 LSRG Kraków Airport - charakterystyka GCBAPr 20/110+250
Lotniskowa Służba Ratowniczo - Gaśnicza (LSRG), która działa terenie Kraków Airport wyposażona jest w nowoczesne pojazdy i sprzęt ratowniczo-gaśniczy, zgodnie ze standardami Międzynarodowej Organizacji Lotnictwa Cywilnego (ICAO).
 
Wysokiej klasy specjalistyczny sprzęt ratownictwa technicznego, medycznego oraz ekologicznego pozwala na zabezpieczenie wszystkich operacji lotniczych wykonywanych w Kraków Airport oraz umożliwia podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do likwidacji zagrożeń dla życia i mienia na terenie administracyjnym lotniska i w jego rejonie operacyjnym.
 
Charakterystyka pojazdu: 
 
Oznaczenie: GCBAPr 20/110+250
 
  • Zabudowa: Rosenbauer
  • Kryptonim radiowy: 658
  • Numer operacyjny: 8
  • Podwozie: 52.1400_8x8 SWB
  • DMC: 52 000 kg
  • Silnik: 2x Volvo D16 Euro V
  • Moc: 1.030 kW (1.400 KM)
  • Prędkość maksymalna: 135km/h
  • Przyspieszenie 0-80 km/h: ok. 23s
  • Ilość miejsc: 3
  • Układ miejsc: 1 + 1 + 1
  • Napęd: 8x8
  • Zbiornik wodny: 18 000 litrów
  • Zbiornik środka pianotwórczego: 2000 litrów
  • Agregat proszkowy: 250 kg
  • Autopompa: Rosenbauer N110
    - Wydajność autopompy: max. 11000l/min
  • Sygnalizacja świetlna:
    - 6 punkty świetlne niebieskie ( ledowe )
    - 2 punkty świetlne pomarańczowe ( ledowe )
  • Sygnalizacja dźwiękowa:
  • Modulator: Federal Signal Corporation PA-300
  • Wyposażenie m.in.:
    - Armatura wodno-pianowo-proszkowa,
    - Aparaty ochrony układu oddechowego

Źródło: Kraków112/ KM PSP w Krakowie 

Strażacki.pl

Lotniskowa Służba Ratowniczo - Gaś

Galeria

Czytaj również