Jak przygotować się do targów Kielce IFRE-EXPO?
Międzynarodowe Targi Sprzętu i Wyposażenia Straży Pożarnej i Służb Ratowniczych Kielce IFRE-EXPO w 2019 roku znów przechodzą w cykl dwuletni. Kolejny raz ulubiona wystawa strażaków odbędzie się w Targach Kielce w 2021 roku. Tegoroczna edycja jest więc świetną okazją by zaprezentować swoje produkty i usługi.
W zeszłym roku targi Targi odwiedziło ponad 5000 zwiedzających z Czech, Słowacji, Angoli, Niemiec, Ukrainy, Litwy, Danii, Chorwacji, Tanzanii, Japonii i Polski. W tym roku organizatorzy spodziewają się równie wysokiej frekwencji zarówno ze strony wystawców jak i odwiedzających.
Wyznacz cel dla swojej firmy
Targi są wydarzeniem, które sprzyja skutecznemu prowadzeniu działań marketingowych, warto więc wyznaczyć konkretne cele dla swojej firmy, które chcemy osiągnąć podczas ich trwania. Podczas wydarzenia firmy mają bezpośrednią styczność z odbiorcami, którzy wstępnie są już zainteresowani danymi produktami lub usługami. Przy planowaniu promocji należy rozważyć to co tak naprawdę zainteresuje potencjalnych odbiorców oraz połączyć to z celem jaki obraliśmy.
Jako cel możemy postawić sobie, np. pozyskanie nowych leadów, zwiększenie rozpoznawalności marki lub uświadamianie potencjalnych klientów. Wszelkie działania marketingowe wokół przygotowania do targów powinny być spójne z naszym celem.
Ściągnij klientów na swoje stoisko
Najważniejszym zadaniem jakie przed Tobą stoi jest zaproszenie uczestników targów na swoje stoisko. W tym celu stosowanym będzie informowanie o swoich produktach i usługach z odpowiednim wyprzedzeniem tym samym zapraszając na swoje stoisko podczas targów. Zainteresuj, wzbudź ciekawość swoją ofertą lub usługą i zaproś do kontaktu twarzą w twarz bezpośrednio na targach. Potencjalny klient z pewnością rozważa kilka ofert i je analizuje. Twoim zadaniem jest przekonać go do swojego produktu. Większość klientów jednak nie podejmie decyzji pochopnie w dniu targów, nie znając marki, produktu lub usług. Zrób więc wszystko, by Twoja oferta była mu już dobrze znana przed targami, a podczas spotkania Twoim zadaniem będzie tylko rozwianie jego wątpliwości.
Formy reklamowe dostępne dla Ciebie
W dobie wszechobecnego Internetu możliwości reklamowe są niebywale duże. Swoich potencjalnych klientów możesz zaciekawić swoją ofertą np. filmem promocyjnym, banerem reklamowym lub artykułem, który pojawić się może na portalach branżowych lub Facebooku. Twoja reklama podczas jednego miesiąca może zostać wyświetlona nawet 300 000 razy (299 741 – odsłony strazacki.pl – luty 2019). Dzięki tej formie reklamy zwiększysz rozpoznawalność swojej marki przed targami.
Jedną z najskuteczniejszych form reklamy jest artykuł sponsorowany, w którym możesz zamieścić opis swojej firmy, opis produktu lub usługi, fotorelację, przedstawić mocne strony swojego produktu, itd. W artykule Twoim zadaniem jest zaciekawienie czytelnika, zachęcenie go do odwiedzenia Twojego stoiska, na którym szczegółowo będziesz mógł przedstawić mu ofertę.
Tak rok temu zrobiła to Firma Ładziński Produkcja Specjalistycznych Pojazdów – ZOBACZ
Zrób wszystko, by odwiedzający targi przyszli na nie z jasno określonym celem – odwiedzenia Twojego stoiska!
Chcesz reklamować swój produkt lub usługę? Skontaktuj się z nami!
email: biuro@strazacki.pl
tel. 723 539 215 – Paweł Horodecki