Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach od kilku dni prowadzi przetarg na dostawę samochodów pożarniczych, działek i agregatów. Część środków już tradycyjnie pochodzi z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Przedmiotem przetargu jest dostawa jedenastu samochodów ratowniczo – gaśniczych i specjalnych oraz działek wodno-pianowe i agregatów pompowych.
Zamówienie zostało podzielone na sześć części.
Część A
Średni samochód ratowniczo – gaśniczy 4×2 – Komenda Miejska PSP w Chorzowie
Średni samochód ratowniczo – gaśniczy 4×4 – Komenda Miejska PSP w Jaworznie
Średni samochód ratowniczo – gaśniczy z modułem proszkowym 4×4 – Komenda Miejska PSP w Bielsku – Białej
Ciężki samochód ratowniczo – gaśniczy 6×6 z 3 osobową kabiną – Komenda Miejska PSP w Tychach
Część B
Dwa samochody z drabiną mechaniczną o wysokości ratowniczej minimum 40 metrów – Komenda Miejska PSP w Katowicach i Sosnowcu
Część C
Dwa samochody specjalne lekkie rozpoznawczo – ratownicze – brak informacji
Część D
Samochód specjalny lekki kwatermistrzowski – Komenda Miejska PSP w Rudzie Śląskiej
Dwa samochody specjalne lekkie kwatermistrzowskie typu furgon – Komenda Wojewódzka PSP w Katowicach i Komenda Miejska PSP w Rudzie Śląskiej
Część E
Dwa agregaty pompowe wysokiej wydajności
Dwa działka wodno – pianowe przewoźne
Część F
20 działek wodno – pianowych przenośnych
Jak poinformowała nasz portal śląska komenda wojewódzka PSP nie została jeszcze podjęta decyzja gdzie trafią agregaty i działka (część E i F).
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszych ofert będzie kierować się w 60% kryterium ceny, 35% parametrami technicznymi i warunków gwarancji – 5%.
Firmy, które wygrały postępowanie poznamy w połowie września, będą miały czas do 30 listopada na dostawę działek i agregatów, a samochodów do 5 grudnia.
Foto. Anita Pilarz